Γιατί η Μαρίνα Σάττι δεν εμφανίζεται τηλεοπτικά μετά τη Eurovision- Το πανέξυπνα προσχεδιασμένο promo plan της!
Αποκαλύψεις του Κωνσταντίνου Αντωνάτου για τα όσα ακολούθησαν τη φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision
Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος με τη στήλη του “Αποψάρα” μίλησε στο “Καλύτερα δε Γίνεται” για τη Μαρίνα Σάττι και τα όσα ακολούθησαν τη συμμετοχή της στη Eurovision αλλά και το λόγο που η τραγουδίστρια δεν κάνει κάποια τηλεοπτική εμφάνιση μετά τον μουσικό διαγωνισμό.
Ο δημοσιογράφος αρχικά σχολίασε πως “Η Μαρίνα Σάττι έχει κάνει τη φασαρία της καριέρας της. Έχει καταφέρει να έχει ένα τραγούδι στα πιο δημοφιλή 15 του πλανήτη για το Spotify. Είναι το πρώτο ελληνόφωνο κομμάτι που μπαίνει στα πρώτα 30 του πλανήτη για το Spotify. Έχει ένα άλμπουμ που μοσχοπουλάει στα social media αυτή τη στιγμή. Πάνω σε αυτό να σας πω ότι εγώ θεωρώ ότι όλο αυτό είναι ένα πανέξυπνα προσχεδιασμένο promo plan που η Μαρίνα φεύγει από αυτό που ήταν μέχρι πριν 6 μήνες για τα ελληνικά δρώμενα, γίνεται mainstream και όντως μας πάει τάπα, όπως λέει, γιατί γίνεται ένα από τα κορυφαία πρόσωπα αυτού του μουσικού industry αυτή τη στιγμή. Είναι παράγοντας να την προσέξεις αυτήν τη στιγμή”.
Σχετικά με την επίθεση που δέχτηκε μετά τη Eurovision και τη μη εμφάνισή της σε κάποια εκπομπή, σημείωσε πως “Την περίμενα γιατί ο χαρακτήρας της έχει στοιχειά πρόκλησης τα οποία δεν μαζεύονται. Είναι ο χαρακτήρας του καλλιτέχνη αυτός. Και να πω και μια πληροφορία γιατί άκουσα πολλές φορές για αυτό το μπλόκο που λένε ότι έβαλε η ΕΡΤ στη Μαρίνα Σάττι. Είναι μια κοινή απόφαση των ανθρώπων που χειρίζονται τη Μαρίνα Σάττι στο πλαίσιο του μάνατζερ, και της ΕΡΤ, να μη βγει σε καμία εκπομπή παραπάνω, να μη μιλήσει για να προστατευθεί και η ίδια από τις επερχόμενες επιθέσεις”
Αναφορικά με την ΕΡΤ και τα αποτελέσματα που έχει βγάλει από τη φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision, ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος ανέφερε πως “Μίλησα με κορυφαία στελέχη της ΕΡΤ τις τελευταίες μέρες. Είναι πάρα πολύ θερμοί με αυτό τους το τόλμημα, γιατί είναι τόλμημα. Κατάφεραν να φτάσουν σε ένα ποσοστό του 80% τηλεθέαση. Θα είναι το κορυφαίο πρόγραμμα της χρονιάς στα συνολικά (σ.σ. νούμερα τηλεθέασης) και φυσικά είναι πάρα πολύ κερδοφόρο. Τα έσοδα από την ελληνική αποστολή φτάνουν στις 400.000 ευρώ. Έχει κοστίσει όλη η αποστολή περίπου 300.000 ευρώ και σας συγκρίνω με το περσινό που οριακά η ΕΡΤ έβγαλε 160.000 ευρώ από την περσινή Eurovision” σημείωσε μεταξύ άλλων ο δημοσιογράφος για τη Μαρίνα Σάττι και τη συμμετοχή της στη Eurovision.
Τέλος, επεσήμανε ότι “Είναι προσχεδιασμένο όλο από την ίδια και τους συνεργάτες της. Όλη αυτή η μέθοδος πρόκλησης είναι ως ένα βαθμό ο τρόπος της να υπάρξει την επόμενη μέρα. Ήξερε τι θα βγάλει, το promo τραγούδι της, LALALALA δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο statement που λέγεται Eurovision, οπότε έχει περάσει στην επόμενη φάση. Και η τάπα εδώ έρχεται. ‘Είμαι εδώ, το τραγούδι μου μοσχοπουλάει και σας έβαλα τα γυαλιά’. Αυτό νομίζω λέει” κατέληξε ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος.
Πηγή: youpiii.gr