Έκλεισε μέσα σε 15 λεπτά η πλατφόρμα North Evia – Samos Pass
Λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι της Πέμπτης άνοιξε η πλατφόρμα για τα vouchers των 150 και 300 ευρώ για τη Βόρεια Εύβοια και τη Σάμο αντίστοιχα.
Τα vouchers της τρίτης φάσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι τις 31 Σεπτεμβρίου του 2022.
Πώς εκδίδω την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα για το North Evia-Samos Pass;
Μέσω της ειδικής εφαρμογής κι εφόσον η αίτηση έχει υποβληθεί και εγκριθεί, δικαιούστε την έκδοση άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, στην οποία πιστώνεται το αναλογούν ποσό. Μετά την έκδοση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ο Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών σας ενημερώνει για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλοντας:
α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και
β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.
Αφότου εισέλθετε στον ανωτέρω σύνδεσμο, δημιουργείτε προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνετε κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσετε την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα.
Πού μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας;
Το North Evia-Samos Pass μπορεί να αξιοποιηθεί για αγορές σε επιχειρήσεις των περιοχών της Βόρειας Εύβοιας και της Σάμου (ανάλογα με τον επιλεγμένο από τον δικαιούχο προορισμό) και αφορά την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, διαμονής και εστίασης στις επιλέξιμες περιοχές (βλ. ερώτηση 5). Η χρήση της μπορεί να αφορά σε μία ή περισσότερες πληρωμές, για μέρος ή για το σύνολο του ποσού για το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμείτε να αποκτήσετε.
Σημείωση: Η περιοχή χρήσης (Σάμος ή Βόρεια Εύβοια) δηλώνεται ρητώς κατά την υποβολή της αίτησης από τον δικαιούχο και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης.
Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά την τοπική μεταφορά;
Περιλαμβάνονται τα εξής: ενοικίαση αυτοκινήτων, υπηρεσίες ταξί, υπηρεσίες λεωφορείων, θαλάσσιες μεταφορές (από Δήμο σε Δήμο), ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών, μαρίνες / παροχή υπηρεσιών σε μαρίνες, λοιπές μεταφορές, ενοικίαση σκαφών, λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων κλπ.
Σημείωση: Δεν περιλαμβάνεται η κράτηση και έκδοση ακτοπλοϊκών ή/και αεροπορικών εισιτηρίων από ή/και προς τα επιλέξιμα μέρη της δράσης.
Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά τη διαμονή;
Στις επιλέξιμες δαπάνες της κατηγορίας «διαμονή» περιλαμβάνονται τα εξής: ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα, ενοικίαση τροχόσπιτων, λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις /καταλύματα, timeshare real estate, κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού, campings κλπ.
Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται συναλλαγές πληρωμής σε πλατφόρμες κράτησης βραχυπρόθεσμης ενοικίασης καταλυμάτων. Μπορείτε να προχωρήσετε σε κράτηση μέσω σχετικών εφαρμογών αλλά η πληρωμή θα πρέπει να γίνει σε φυσικό POS της επιχείρησης στον τόπο διαμονής.
Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά την εστίαση;
Στις επιλέξιμες δαπάνες της κατηγορίας «εστίαση» περιλαμβάνονται οι εξής κατηγορίες: επιχειρήσεις εστίασης και εστιατόρια, bars / taverns / lounges / discos, fast food κλπ.
Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων και υπεραγορών (σουπερμάρκετ κλπ).
Για τυχόν απορίες/διευκρινίσεις, παρακαλούμε όπως συμβουλευτείτε τις κατηγορίες επιλέξιμων συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που βρίσκονται αναρτημένες στη σελίδα της Δράσης ή επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής της Δράσης (βλ. ερώτηση 16 και ερώτηση 18).
Πώς μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας;
Για τη χρήση της κάρτας, απαιτείται κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία NFC – ανέπαφων συναλλαγών.
Ειδικότερα:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, εφόσον την έχετε προσθέσει μέσα από το Viva Wallet Mobile App σε ένα από τα ψηφιακά πορτοφόλια: ApplePay (για συσκευές iOS) και GooglePay (για συσκευές Android).
Σημείωση: H κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε φυσικά τερματικά POS, ενώ δεν είναι δυνατή η χρήση της σε web POS καθώς και σε διαδικτυακές αγορές/κρατήσεις.
Πότε η κάρτα μου ενεργοποιείται και είναι έτοιμη προς χρήση;
Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησής σας και την έγκριση αυτής (1-3 εργάσιμες ημέρες), ο Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών (Viva Wallet) σας ενημερώνει για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για την ενεργοποίηση της κάρτας. Με την ενεργοποίηση αυτής, αποκτάτε αυτομάτως το δικαίωμα χρήσης της σε συναλλαγές στις επιλέξιμες επιχειρήσεις της περιοχής που δηλώσατε κατά την υποβολή της αίτησής σας.