Πώς θα μπαίνουμε πλέον στη φορολογική πλατφόρμα- δεν αρκούν οι κωδικοί TAXISnet
Taxisnet: Η ΑΑΔΕ υιοθετεί ένα επιπλέον βήμα για την πρόσβαση στην ιστοσελίδα, ακολουθώντας τα πρότυπα του e-banking. Δείτε πώς θα μπαίνουμε πλέον στη φορολογική πλατφόρμα.
Αλλάζει ο τρόπος πρόσβασης των πολιτών στη σελίδα του Taxisnet, μέσω της οποίας υποβάλλουμε τη φορολογική μας δήλωση, εκτυπώνουμε τα εκκαθαριστικά, εκδίδουμε μια σειρά άλλων πιστοποιητικών και αποκτούμε πρόσβαση σε ένα πλήθος εμπιστευτικών πληροφοριών για την οικονομική μας κατάσταση.
Επί της ουσίας η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, υιοθετηθεί πλέον και αυτή το μοντέλο που εφαρμόζουν και οι τράπεζες για την πρόσβαση των πελατών τους στο e-banking.
Δηλαδή, δεν θα αρκεί πλέον να πληκτρολογούμε μονάχα το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) όπως σήμερα, αλλά προστίθεται και ένα ακόμη βήμα.
Θα απαιτείται και η πληκτρολόγηση ενός έξτρα κωδικού που θα μας έρχεται με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό μας τηλέφωνο, το οποίο έχουμε καταχωρήσει στην ΑΑΔΕ. Η εν λόγω αλλαγή αναμένεται να γίνει μέσα στους πρώτους μήνες του νέου έτους.
Taxisnet: Αυτή είναι η πλατφόρμα που το διαδέχεται
Την αντικατάσταση του γνωστού Taxisnet από τη νέα πλατφόρμα myAADE, ανακοίνωσε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. To myaade.gov.gr ανατρέπει όσα γνωρίζαμε και φέρνει νέες υπηρεσίες.
Η παρουσίαση της νέας πλατφόρμας έγινε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε και την ημερομηνία που θα σταλούν τα «ραβασάκια» του ΕΝΦΙΑ.
Το myAADE, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, είναι μια πλατφόρμα με νέο φιλικό ψηφιακό περιβάλλον. Φυσικά και νομικά πρόσωπα μπορούν πλέον εύκολα:
να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ (δηλώσεις φόρων, ρυθμίσεις, φορολογία ακινήτων και οχημάτων, ηλεκτρονικά βιβλία myDATΑ, κλπ), βρίσκοντας γρήγορα την υπηρεσία που ενδιαφέρει τον καθένα να διαχειριστούν τον λογαριασμό και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, να μεταβάλλουν στοιχεία της επιχείρησής τους να δουν τις οφειλές, πληρωμές και τις επιστροφές και να πληρώσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές τους να αποκτήσουν ΑΦΜ και κλειδάριθμο να υποβάλλουν τα αιτήματά τους ψηφιακά προς την αρμόδια υπηρεσία της ΑΑΔΕ (πιλοτική λειτουργία) να κλείσουν ψηφιακά ραντεβού με υπάλληλο της αρμόδιας υπηρεσίας της ΑΑΔΕ (προσεχώς)
Μέσα από το myAADE θα μπορούν να γίνονται 250 συναλλαγές ψηφιακά, ακόμα και η αλλαγή ΚΑΔ και στοιχείων επιχειρήσεων, εξοικονομώντας -απ’ όλα τα μέρη- πάνω από 2 εκατ. ώρες τον χρόνο.
Όπως δήλωσε ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής, «με τη νέα ψηφιακή μας πύλη, συνδυάζουμε ψηφιακή ευφυία και συναισθηματική νοημοσύνη, με σκοπό οι ψηφιακές μας υπηρεσίες να σχεδιάζονται και να προσφέρονται στο κοινωνικό σύνολο, μέσα από την οπτική του πολίτη».
Πηγή: fimes.gr