Άντε και στα δικά μας τα μέρη…

Άντε και στα δικά μας τα μέρη…

Άντε και στα δικά μας τα μέρη…

Μετά τον Άρατο όπου ο οικείος Δήμος τοποθέτησε μια πανέμορφη στάση, έτη φωτός μπροστά βρέθηκε ο Δήμος Μύκης στην Ξάνθη, τοποθετώντας τέσσερεις «έξυπνες στάσεις» σε αντίστοιχους οικισμούς του, δυο στον Εχίνο, μία στον Κένταυρο, μία στην Γλαύκη και μία στην Σμίνθη. Γιατί ονομάζονται έξυπνες; Γιατί είναι οικολογικής τεχνολογίας, δηλαδή ενεργειακά αυτόνομες με τη βοήθεια φωτοβολταϊκών συστημάτων, προσφέρουν νυχτερινό φωτισμό, δυνατότητα φόρτισης smart συσκευών, ενώ παρέχουν ασύρματο δίκτυο wifi. Άντε να τις δούμε και στα μέρη μας και όχι μόνο εντός της Κομοτηνής, για το Αστικό ΚΤΕΛ, αλλά και σε οικισμούς για το Υπεραστικό. Και να δείτε που δεν θα εξυπηρετούν μόνο όσους παίρνουν το λεωφορείο, με όσα προσφέρουν, θα γίνουν στέκια νεολαίας.

Ας αντιγράψουμε τους Ιταλούς

Προεκλογικά, θα έχουμε προσλήψεις δημοτικών αστυνομικών, αλλά αν καταλήξουμε και πάλι σε ένα σύστημα όπως το προηγούμενο, καλύτερα να μην το κάνουμε. Μια είναι η λύση, πάμε εξωτερικό, Ιταλία, παίρνουμε το νόμο για την Δημοτική Αστυνομία και το εφαρμόζουμε στην χώρα μας. Και προσοχή με τις στολές, άλλες για άνδρες και διαφορετικές για γυναίκες και όχι του στυλ στρατιωτικής φόρμας εργασίας. Δέστε στην φωτογραφία Ιταλίδα δημοτική αστυνομικό… Εμ, η Αναγέννηση τους έγινε βίωμα, μπήκε στο DNAτους, εμείς ούτε από κοντά περάσαμε. Να γιατί ο Ποπολάρος υποστηρίζει ενθέρμως την διδασκαλία της Αναγέννησης σε γυμνάσιο και λύκειο και μάλιστα με αρκετές ώρες την εβδομάδα. Για να γίνουν πιο όμορφες οι πόλεις μας, καλύτερη η ζωή μας. Το «ούνα φάτσα ούνα ράτσα», ευφυολόγημα είναι, δεν ισχύει σε καμιά περίπτωση. Αν την διδαχθούμε, την Αναγέννηση, και την κατανοήσουμε, κάτι μπορεί να καταφέρουμε.

Το τρένο σφυρίζει …αδιάφορα και χωρίς γυρισμό

Κυρ. Μητσοτάκης: «Θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού». Το ξέρει ο πρωθυπουργός, η κυβέρνηση, τα κόμματα, ότι κόβεις εισιτήριο με το τρένο και ταξιδεύεις με το λεωφορείο; Σε μας στα βόρεια, αυτό γίνεται. Για να μην τα λέμε ξανά και ξανά, ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα ήταν σε κώμα, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, …τελείωσε. Πριν από 100 χρόνια και βάλε, κάτι πήγε να γίνει, από ξένους που έχτισαν μέχρι και τους σταθμούς που έχουμε μέχρι και σήμερα, μετά αναλάβαμε εμείς και το τρένο άρχισε να σφυρίζει αδιάφορα. Μέχρι και τοπικά, θα μπορούσαμε να έχουμε ένα Monorail, που έχει και μεγάλη ευρωπαϊκή επιδότηση, για την μεταφορά των φοιτητών, χωρίς να χαθούν, τοπικά, τα προνόμια της εκμετάλλευσης του μέσου, αλλά που να το σκεφτούμε, ποιος να το σχεδιάσει, να το εκτελέσει, να το λειτουργήσει. Οι μεταφορές ανθρώπων και εμπορευμάτων στη χώρα μας, πήραν έναν δρόμο χωρίς επιστροφή. Να σκεφτείτε πως και η γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης που θα ήταν κερδοφόρα για το τρένο, επιδοτούμενη είναι, λες και είναι άγονη.

Ανάρτησες φωτο με Ferrari, η ΑΑΔΕ σε ψάχνει

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Real», οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ, θα συλλέξουν στοιχεία από αναρτήσεις σε Facebook και Instagram, όπως π.χ. φωτογραφίες που εμφανίζουν τους ελεγχόμενους με πολυτελή προϊόντα, ώστε να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για το αν συνάδει ο πολυτελής βίος που διάγουν με τα εισοδήματα που δηλώνουν. Δηλαδή, όσοι βγάζουν και αναρτούν φωτογραφίες δίπλα σε πολυτελή αυτοκίνητα, κινδυνεύουν να τους καλέσει η ΑΑΔΕ και ας μην είναι δικά τους. Αν μάλιστα το αυτοκίνητο είναι Ferrari, πάνε για …πτώχευση. Σαν να λέμε, μην βγεις φωτογραφία δίπλα σε αυτοκίνητο F1, σκάφος 20μετρο, είσαι είτε οδηγός σε F1 Grand Prix, είτε είσαι πάμπλουτος και κάνεις τον γύρο του κόσμου με σκάφος.

Τσακίζει τα ψητά, αλλά και «κόκκαλα»

Τις διαφημίσεις των Jumbo, να τις προσέχετε ιδιαίτερα. Ο διαφημιστής-εταιρεία που τις παράγει, γράφει ιστορία με κάθε σποτ, καθότι σκοπός της διαφήμισης είναι να ακουστεί το προϊόν και αυτό το πετυχαίνουν στο μέγιστο, κάθε φορά. Θυμηθείτε Στανίση, Άντζελα, Γαετάνος, αυτές δεν ήταν διαφημίσεις, έπη δημιουργίας ήταν και ας ξίνισαν πολλοί. Έπη που για να πούμε και την αλήθεια, κάπως στρεφόταν και κατά της τουρκομπαρόκ ελίτ που έχει πιάσει τα πόστα στη χώρα μας και ροκανίζει το χρήμα της διαφήμισης και τα ευρωπαϊκά κονδύλια. Στο τελευταίο διαφημιστικό σποτ ο Μπουγάς, ο οποίος είναι γνωστός ευρέως και ως «Πλανητάρχης», έχει εκδιωχθεί υποτίθεται στη Σελήνη, επειδή στη Γη οι vegans δεν τον αφήνουν να ψήσει αρνί για να γιορτάσει το Πάσχα. Από όλα τα ευτράπελα και τις χοντράδες που περιλαμβάνει το σποτ, το ξίνισμα της ελίτ αφορούσε στο τραγούδι. Αυτό τους πείραξε… Ακούστε, αν στη χώρα υπήρχε διανόηση και είχε ενεργό ρόλο στα τεκταινόμενα, προφανώς και δεν θα υπήρχε αυτή η διαφήμιση. Αλλά, στο γενικό μπάχαλο που επικρατεί με μπροστάρηδες τις «ελίτ», μια χαρά στέκει η διαφήμιση και πρέπει να σαρώσει τα σχετικά βραβεία.

Κάτω από τον πάτο του βαρελιού

Ένα έχει να σας πει ο Ποπολάρος, είμαστε στον πάτο του βαρελιού και μέχρι τις εκλογές, θα αποκαλύπτεται συνεχώς τι υπάρχει κάτω από τον πάτο. Και η δυσωδία θα είναι απερίγραπτη. Δεν υπάρχει πλέον δημοσιογραφία, δεν υπάρχει πολιτική, υπάρχουν συμφέροντα που κάποιοι υπηρετούν. Υπάρχει ταύτιση της πολιτικής και της οικονομικής εξουσίας, με την δημοκρατία στο απόσπασμα. Και έχει πολύ ακόμη μέχρι να πάμε στις κάλπες…

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό