ΔΠΘ: Συνέδριο του Τμήματος Γ.Φ.Π.Π.Χ. στην Κομοτηνή, με θέμα “Ζητήματα Ιστοριογραφίας και Διδακτικής της Ιστορίας».

ΔΠΘ: Συνέδριο του Τμήματος Γ.Φ.Π.Π.Χ. στην Κομοτηνή, με θέμα “Ζητήματα Ιστοριογραφίας και Διδακτικής της Ιστορίας».

Το Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης διοργανώνει στη μνήμη της Μάρθας Πύλια, Επίκουρης Καθηγήτριας, Επιστημονικό Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή με θέμα «Ζητήματα Ιστοριογραφίας και Διδακτικής της Ιστορίας».

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην Κομοτηνή 3-5 Νοεμβρίου 2023, σε χώρους του Τμήματος Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών (Π. Τσαλδάρη 1, κτίριο Β΄ Παλιάς Νομικής).
Θα παρουσιαστούν 62 εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για το Συνέδριο στην ιστοσελίδα: https://dddpms.bscc.duth.gr/conference2023/ όπου υπάρχει και η αίτηση που καλείται να συμπληρώσει όποιος/-α ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει τις εργασίες του και την υποβάλει μέχρι την Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023, προκειμένου να ετοιμαστούν οι βεβαιώσεις που θα χορηγηθούν στους/στις συνέδρους.

Για την Οργανωτική Επιτροπή-Καθηγήτρια Μαρία Δημάση

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Συνεδρίου: 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ
Θεματική ενότητα
Επίσημη ιστορία και σχολείο
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)

ΑΙΘΟΥΣΑ 231

16.30-18.00 Προεδρείο: Ηλίας Πετρόπουλος,
Αθανάσιος Καραφύλλης

Προεδρείο: Πασχάλης Βαλσαμίδης,
Αλέξανδρος Παπάζογλου

Αθανάσιος Καραφύλλης & Τραϊανός-
Ανδρέας Καραφύλλης,

Ιστορία και ιστορικά γεγονότα στα
Αναγνωστικά βιβλία της Ε ́ και ΣΤ ́
Δημοτικού στην Ελλάδα της δεκαετίας του
1950
Γεώργιος Δαλακούρας
Φύλο, Προκαταλήψεις και Ιστορία: Η
ανάγκη ένταξης της ιστορίας του
φεμινιστικού κινήματος στα σχολικά
εγχειρίδια
Fotini Toloudi
Teaching History through literature texts
in the Bulgarian school textbooks of
History
Δημήτρης Μπαχάρας
Απομνημονευματογράφοι, ιστορικοί και
ιστοριογραφία για το 1821
Μαρία Τσερμεντσέλη
Η Θράκη στην ελληνική σχολική
ιστοριογραφία

Αντιόπη Αργυρίου
Σκέψεις για το Πρόγραμμα ΜΙS 5035543
Επιμόρφωση στα Προγράμματα Σπουδών –
Ιστορίας Γυμνασίου: Νέα διδακτική, νέο
curriculum, ή επιστροφή στα βασικά;

Ευσταθία Παρασκευά
Τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Η Ιστορία στο
Λύκειο. Η εφαρμογή ενός διδακτικού
σεναρίου στη σχολική τάξη

Κωνσταντίνος Ι. Ζωγραφόπουλος
Νέα Προγράμματα Σπουδών στο μάθημα
της Ιστορίας: πρακτική εφαρμογή στη
σχολική τάξη

Δέσποινα Καψάλη
Διαπολιτισμικές διδακτικές προσεγγίσεις
στα Δ.Ε.Π.Π.Σ.-Α.Π.Σ. του μαθήματος
της Ιστορίας της ΣΤ ́ Δημοτικού. Η
περίπτωση των διαθεματικών σχεδίων
εργασίας

ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

18.00-18.30 Εγγραφή συνέδρων

ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΙΑΣ ΝΟΜΙΚΗΣ
Επίσημη έναρξη του Συνεδρίου
18.30-19.15 Επίσημη έναρξη – Χαιρετισμοί
Χαιρετισμός από τον Πρύτανη του Δ.Π.Θ.
Χαιρετισμοί επισήμων

Χαιρετισμός του Κοσμήτορα της Σχολής Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δ.Π.Θ.

Χαιρετισμοί των Προέδρων των Τμημάτων Ιστορίας και Εθνολογίας, Ελληνικής
Φιλολογίας & Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
19.15-19.45 Μαρία Δημάση, Ένα συνέδριο για τη Μάρθα Πύλια

Άγγελος Παληκίδης, Η φιλοσοφία και η διάρθρωση του συνεδρίου ή Όταν η διδακτική
της ιστορίας συναντά τη σύγχρονη ιστοριογραφία

ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ

19.45-20.15 Γιώργος Κόκκινος, Καθηγητής Ιστορίας & Διδακτικής της Ιστορίας, ΠΤΔΕ,

Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Στον αστερισμό της τραυματικής μνήμης: σκοτεινή νοσταλγία, ιδιοπαθής ταύτιση με τα
θύματα και σύγχρονη μουσειολογία

20.15-20.45 Κώστας Βούλγαρης, πεζογράφος, κριτικός λογοτεχνίας

Με την Μάρθα Πύλια στον Νίκο Εγγονόπουλο (και δι’ αυτού στον Κολοκοτρώνη, τον
Γκαριμπάλντι, τον Βελουχιώτη)

20.45 Gala dinner

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023: Πρωινή συνεδρία

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα
Ιστορία και λογοτεχνία

9.00-10.15 Προεδρείο: Κωνσταντίνος Γώγος, Θεμιστοκλής Γκόγκας

Στέλλα Θεολόγου
Η αξιοποίηση του ιστορικού μυθιστορήματος για την καλλιέργεια του ιστορικού
γραμματισμού στο μάθημα της ξένης γλώσσας

Νίκος Μαυρέλος
Ο διάλογος Παναγιωτάκη Νικούσιου και Βανή Εφέντη: ένας Ρωμιός και ένας Τούρκος
συζητούν επιστημονικά και θρησκευτικά θέματα στο πλαίσιο της ιδεολογίας της
πρώιμης νεοτερικότητας
Φανή Τσιαμπάση

Η Λογοτεχνία ως μετωνυμία της Ιστορίας (στο έργο του Κ. Βούλγαρη «Η Νικηταρού»)
Μαρία Δημάση & Αλέξανδρος Παπάζογλου
Λογοτεχνικά κείμενα και ιστορία: η συμβολή στοιχείων υπερδομής στη διδασκαλία της
Ιστορίας

10.15-10.45 Διάλειμμα
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Με τον φακό του ιστορικού: ιστορική έρευνα και πολλαπλές οπτικές

10.45 – 12.00 Προεδρείο: Νίκος Μαυρέλος, Stefanos Kordosis

Ηλίας Πετρόπουλος & Άνθιμος ΙΙ, Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως
Παραβολές και διδακτική ηθογραφία στην Εγγύς Ανατολής και την ομηρική παράδοση:
κοινά χαρακτηριστικά και επιρροές

Stefanos Kordosis
Identifying the original sources for Ms. Suppl. Grec. 1042 of Bnf. A case of Muscovite
texts on History and Geography translated into Greek at the end of the 17th c.

Theodora Zampaki
The ‘Believers’ Movement’: A Theory for Understanding the Origins of Islam

Ευάγγελος Βενέτης
Η σημασία των Περσικών του Βασίλειου Βατάτζη για την ιστοριογραφία του ισλαμικού
κόσμου της Εγγύς Ανατολής

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Ιστοριογραφία: ζητήματα θεωρίας και μεθοδολογίας
12.00 – 13.30 Προεδρείο: Ιάκωβος Ακτσόγλου, Αλέξανδρος Παπάζογλου

Robert Ghazaryan
Armenian historiography about the history of Asia Minor in the II Millennium BC
Seda Gasparyan & Lusineh Sahakyan
Micro Toponyms as Markers of National Identity

Κωστούλα Μάκη
Θρυμματίζοντας τη γραμμικότητα: ιστορία, μνήμη και αριστερά στο έργο του Enzo
Traverso

Πέτρος-Ιωσήφ Στανγκανέλλης
Ιστορική γραφή, μεταξύ εικόνας, πειθούς και αυθεντίας

Ηλίας Σπυριδωνίδης
Άντληση ιστορικών στοιχείων μέσω της σχολιασμένης μετάφρασης πηγών της Ιταλικής
Γραμματείας

13.30 – 15.00 Διάλειμμα για μεσημεριανό

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023:Απογευματινή συνεδρία

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Διδάσκοντας ιστορία στην ψηφιακή εποχή
15.00 – 16.30 Προεδρείο: Γιώργος Κόκκινος, Μαρία Δημάση

Μαρία Βιγλιράκη
Πρωτοκκλήσι και Μάνδρα Έβρου: Μία πολυμεσική εικονική ξενάγηση (διαδραστικό
ντοκιμαντέρ) στο πέρασμα των αιώνων

Κοσμάς Τουλούμης
Ιστορία και ιστορίες στο σχολείο: προσεγγίζοντας κριτικά ιστορικές αφηγήσεις στην
ψηφιακή εποχή

Βασιλική Γιάννου
Η Χρήση της Πλατφόρμας Historiana στη Διδασκαλία της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση: Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Οφέλη

Ηλίας Στουραΐτης
Αφηγήματα και αναπαραστάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης: η αξιοποίηση της ιστορικής
φαντασίας στη διδακτική πράξη

Κυριάκος Σγουρόπουλος & Άγγελος Παληκίδης
Η τεχνητή νοημοσύνη στη διδακτική της ιστορίας. Η περίπτωση των παραγωγικών
μοντέλων GhatGPT και Bard

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Ιστορία και μνήμη: το ευαίσθητο και επίμαχο παρελθόν στην ιστοριογραφία και τη δημόσια σφαίρα
16.30 – 18.30 Προεδρείο: Ελένη Αποστολίδου, Θεμιστοκλής Γκόγκας

Βασίλης Ριτζαλέος
Ερευνητικό πρόγραμμα στο Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων
Χωρών για τη διάσωση 82 Ελλήνων Εβραίων στο Χωριό Μαστρογιάννη/ Αμάραντο
Καρδίτσας κατά την Κατοχή (1943-1944)

Ιορδάνης Στεφανίδης
Η συμβολή της συλλογικής μνήμης στη διαμόρφωση της ταυτότητας των Μικρασιατών
και Ποντίων 3ης και 4ης γενιάς

Hey Svitlana
Άνοιγμα και λειτουργία των μουσείων στην κατεχόμενη Ουκρανία (1941-1944)

Chenzhen Yu
Η πορεία ανάπτυξης των μουσείων στην Κίνα και η αξιοποίησή τους στην εκπαίδευση

Δημήτριος Φεγγομύτης
Η αρμενική γενοκτονία και το Χόλιγουντ

Αλεξάνδρα Γερακίνη
Όταν η μουσική συνάντησε τον Δεκέμβρη του 2008

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ

ΑΙΘΟΥΣΑ 2 (ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα
Ιστορία, ιδεολογία και εκπαιδευτική

πολιτική Ι

ΑΙΘΟΥΣΑ 231
Θεματική ενότητα
Ιστορία, ιδεολογία και εκπαιδευτική

πολιτική ΙΙ

18.30 – 19.45 Προεδρείο: Βασίλης Ριτζαλέος,

Αγγελική Μουζακίτη

Προεδρείο: Πασχάλης Βαλσαμίδης,
Ιάκωβος Ακτσόγλου

Μαρία Δημάση & Αϊλίν Αμπεντίν
Τοπική Ιστορία και Μειονοτική
Εκπαίδευση: διαπιστώσεις-προτάσεις

Αγγελική Μουζακίτη
Όψεις της ιστορικής εκπαίδευσης στη
μετακομμουνιστική Ρουμανία: η
διαχείριση της ετερότητας και του
τραυματικού και συγκρουσιακού
παρελθόντος

Κωνσταντίνα Παπακώστα,
Πολιτικές, εγχειρίδια και αναλυτικά
προγράμματα: όψεις και πρακτικές της
διδασκαλίας της Ιστορίας στην ελληνική
πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια
εκπαίδευση

Μυρτώ Λάμπρου
Η Νέα Σχολή του γραφομένου λόγου
του Π. Σούτσου: μια απόπειρα
γλωσσικής και ιδεολογικής
αποκάθαρσης

Αθανάσιος Καραφύλλης, & Ελένη
Καραφύλλη
Η «εικόνα» του πολέμου ως πολιτική
εκπαίδευσης στο βιβλίο Ιστορίας της Γ’
Γυμνασίου

Ελένη Παπαδοπούλου
Οι εθνικές εορτές και η διδασκαλία της
Ιστορίας στο μειονοτικό σχολείο

Θεμιστοκλής Γκόγκας, & Καρολίνα-
Γρηγορία Κωνσταντινίδου

Ιστορική γνώση και εθνοκεντρική συνείδηση.
Η περίπτωση του σχολικού εγχειριδίου της
Β ́ Λυκείου

Στέλλα Μαύρου
Η Συνθήκη της Λοζάνης στα σχολικά
εγχειρίδια Ελλάδας και Τουρκίας: μια
συγκριτική προσέγγιση

21.00 Δείπνο

ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
09.00 – 09.20 Προεδρείο: Μαρία Δημάση, Πασχάλης Βαλσαμίδης
Αθανάσιος Καραθανάσης,

Ομότιμος Καθηγητής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ιστοριογραφία: εμπειρίες
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Ιστοριογραφία, δημόσια ιστορία και ετερότητα
9.30 – 10.45 Προεδρείο: Αθανάσιος Καραθανάσης, Αιμιλία Θεμοπούλου
Αιμιλία Θεμοπούλου
Η πρόσληψη της οθωμανικής περιόδου στην ελληνική ιστοριογραφία

Κωνσταντίνος Γώγος
Η θεώρηση της Οθωμανικής Ιστορίας από την τουρκική ισλαμιστική διανόηση: Η περίπτωση του Ν. Φ.
Κισάκιουρεκ (Necip Fazıl Kısakürek)

Αθηνά Κονταλή
Οθωμανοί τούρκοι ως «οι άλλοι» στη αυτοβιογραφία του Θ. Κολοκοτρώνη

Iakovos Z. Αktsoglou
Fighting by the Pen and Packing PUNCHes (Comments from/on the British satirical magazine Punch
full-page caricatures relevant to Ottoman Turkey during World War I)

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Η ιστορία αλλιώς: από τη θεωρία στην εκπαιδευτική καινοτομία Ι
10.45 – 12.00 Προεδρείο: Άγγελος Παληκίδης, Αθανάσιος Καραφύλλης

Θεμιστοκλής Γκόγκας & Θωμάς Θεοχάρης,
Στερεοτυπικές αντιλήψεις και ιστορική πρόσληψη. Μελέτη φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων

Ελένη Αποστολίδου
Τα συγκρουσιακά ζητήματα στην ιστορική εκπαίδευση, παραδείγματα

Ζέτα Παπανδρέου
Εκδοχές της έννοιας του χώρου στη διδακτική της ιστορίας

Άννα Ενεπεκίδου
«3 σχολεία, 3 βιβλία, 1 έκθεση». Μια εκπαιδευτική – εκθεσιακή δράση για το 1922

12.00-12.30 ́ Διάλειμμα για καφέ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ

ΑΙΘΟΥΣΑ 2 (ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)
Θεματική ενότητα

Σύγχρονες προσεγγίσεις στην τοπική ιστορία

ΑΙΘΟΥΣΑ 231
Θεματική ενότητα
Σύγχρονες προσεγγίσεις στην
ιστορία και την τοπική ιστορία

12.30 – 14.00 Προεδρείο: Νίκος Μαυρέλος, Ζέτα Παπανδρέου

Προεδρείο: Στέφανος Κορδώσης, Βασίλης Ριτζαλέος

Πασχάλης Βαλσαμίδης
Άγνωστα στοιχεία για την εκκλησιαστική και
εκπαιδευτική κατάσταση της κοινότητας
Μπογάζκιοϊ της ανατολικής Θράκης (1912-
1914)

Αλέξανδρος Παπάζογλου
Ένας καπνέμπορος της Καβάλας και το
άγνωστο ταφικό μνημείο του σε κοιμητήριο
των ύστερων οθωμανικών χρόνων («ΓεώργιοςΜπονάνος γλύπτης [ἐποίει], Ἀθῆναι»)

Χρύσα Κουλιάκη

Αικατερίνη Κυριατζάκη
Η συμβολή της τοπικής ιστορίας στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπό το
πρίσμα της διαπολιτισμικότητας

Ασπασία Τσινούλη
Οι επετειακές εκδηλώσεις στο
Κιλελέρ: σχεδιάζοντας ένα
εκπαιδευτικό πρόγραμμα Δημόσιας
Ιστορίας

Στέλλα Κάλτσου

Ιχνηλατώντας την εβραϊκή παρουσία στην
Αλεξανδρούπολη του μεσοπολέμου

Διαμαντής Μυρτσίδης
Η Ιστορία του Σιδηροδρόμου στη Θράκη μέσα
από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές

Κωνσταντινιά Σκαπαριώτου
Οι τόποι ταφής στην Κομοτηνή τον 20ό αιώνα
και η συμμετοχή τους στη διαμόρφωση της
πόλης

Ελένη Σακαλή & Μαρία Στυλιανού
Η Ιστορία και οι ιστορίες: Όταν οι μαθητές
θέτουν ερωτήματα για το παρελθόν

Διδάσκοντας για το τραύμα: ένα
εκπαιδευτικό σενάριο για τον
Μικρασιατικό Πόλεμο και την
Ανταλλαγή των Πληθυσμών στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Κωνσταντίνος Βλαστάρης
Η ενσωμάτωση της παιδαγωγικής του
παιχνιδιού στη διδασκαλία της
Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση

Μαίρη Στυλίδη
Διδασκαλία του μαθήματος της
Ιστορίας σε Μαθητές με Μαθησιακές
Δυσκολίες στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση: Παιδαγωγικές
Θεωρήσεις και Στρατηγικές

ΑΙΘΟΥΣΑ 2
(ΜΑΡΘΑΣ ΠΥΛΙΑ)

14.00 – 14.30 ΚΛΕΙΣΙΜΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Μαρία Δημάση – Άγγελος Παληκίδης

Το συνέδριο πραγματοποιείται με τη συμβολή των ερευνητικών εργαστηρίων της
Σχολής Κλασικών & Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου
Θράκης:
 Εργαστήριο Διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας, Τμήμα
Γλώσσας, Φιλολογίας & Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών
 Εργαστήριο Τεχνολογίας, Έρευνας και Εφαρμογών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Ιστορίας
& Εθνολογίας

Επιστημονική επιτροπή
Ηλίας Πετρόπουλος,
Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ., Δημοκρίτειο
Πανεπιστήμιο Θράκης
Μαρία Δημάση,
Καθηγήτρια Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ., Δημοκρίτειο
Πανεπιστήμιο Θράκης
Πασχάλης Βαλσαμίδης,
Αναπληρωτής Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Ιάκωβος Ακτσόγλου,
Επίκουρος Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Αλέξανδρος Παπάζογλου,
Επίκουρος Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Άγγελος Παληκίδης,
Αναπληρωτής Καθηγητής Τ.Ι.Ε.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Νικόλαος Μαυρέλος,
Καθηγητής, Τ.Ε.Φ., Δημοκρίτειο
Πανεπιστήμιο Θράκης
Αθανάσιος Καραφύλλης,
Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε., Δημοκρίτειο
Πανεπιστήμιο Θράκης
Κωνσταντίνος Αγγελάκος,
Καθηγητής, Τμήμα Ιστορίας, Ιόνιο
Πανεπιστήμιο
Θεμιστοκλής Γκόγκας,
Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Στέφανος Κορδώσης,
Επίκουρος Καθηγητής, Διεθνές
Πανεπιστήμιο της Ελλάδας

Οργανωτική Επιτροπή
Μαρία Δημάση,
Καθηγήτρια Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ., Δημοκρίτειο
Πανεπιστήμιο Θράκης
Αλέξανδρος Παπάζογλου,
Επίκουρος Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Ιάκωβος Ακτσόγλου,
Επίκουρος Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πασχάλης Βαλσαμίδης,
Αναπληρωτής Καθηγητής Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Βασίλειος Ριτζαλέος,
Ε.ΔΙ.Π. Τ.Γ.Φ.Π.Π.Χ., Δημοκρίτειο
Πανεπιστήμιο Θράκης
Άγγελος Παληκίδης,
Αναπληρωτής Καθηγητής Τ.Ι.Ε.,
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Θεμιστοκλής Γκόγκας,
Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό