
Έκθεση FRESKON 2025: Εμπορικές συνεργασίες και πρόσβαση των ελληνικών φρούτων και λαχανικών στις διεθνείς αγορές (φωτος)
Η δημιουργία ισχυρών εμπορικών συνεργασιών και οι μεγάλες προοπτικές στην παραγωγή και στις εξαγωγές φρέσκων φρούτων και λαχανικών αποτυπώθηκαν στο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών, FRESKON, που πραγματοποιείται μέχρι και αύριο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Μαζί με τη FRESKON διοργανώθηκε παράλληλα και η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, το
εκθεσιακό event για τον τομέα των logistics και μεταφορών.
Πάνω από 2.000 ραντεβού καταγράφηκαν μεταξύ των εκθετών της FRESKON και εμπορικών επισκεπτών, εκ των
οποίων 136 ήταν hosted buyers από 38 χώρες, καθώς και οργανωμένες αποστολές επιχειρηματιών από τη Βόρεια
Μακεδονία και τη Βουλγαρία.
Η πρόσβαση των ελληνικών φρούτων και λαχανικών στα μεγάλα λιανεμπορικά δίκτυα ήταν ο στόχος του FreshCon Market, που συνεχίζεται και σήμερα στο πλαίσιο της FRESKON και φέρνει σε επαφή επαγγελματίες του κλάδου με αγοραστές 17 αλυσίδων σούπερ-μάρκετ από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τη Ν.Α. Ευρώπη.
Το FreshCon Market αποτελεί καρπό της συνεργασίας μεταξύ της ΔΕΘ-HELEXPO και του περιοδικού Φρουτονέα.
Οι υπόλοιπες παράλληλες εκδηλώσεις της FRESKON που διοργανώθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης στο Περίπτερο 13 (Special Events Area) ήταν οι ακόλουθες:
– Τα workshop για το Σύκο, τον Λωτό και το κίτρινο Ακτινίδιο
– Η ημερίδα με θέμα: «Οπωροκηπευτικά: Εξαγωγές,
Προοπτικές, Προγράμματα, Φυτωριακό Υλικό» με ενότητες για τις εξαγωγές οπωροκηπευτικών, τις προοπτικές για το ροδάκινο, το μήλο και την καινοτομία στον τομέα
– Η ημερίδα με θέμα: «Θρακικός Ζεόλιθος: Μία Πράσινη Καινοτομία», όπου θα παρουσιαστούν οι ωφέλειες του Θρακικού ζεόλιθου στην εξοικονόμηση ύδατος και στη βελτίωση των εδαφικών συνθηκών
Η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, την οποία διοργάνωσε την O.MIND CREATIVES, προσέλκυσε
επιχειρήσεις και επαγγελματίες των εμπορευματικών μεταφορών, του εξαγωγικού εμπορίου και των logistics από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια, αλλά και από τις υπόλοιπες διεθνείς αγορές, ενώ πλαισιώθηκε από το συνεδριακό event LOGI.C (Logistics Conferences).
Η FRESKON συγκέντρωσε 275 εκθέτες από 22 χώρες. Η είσοδος στην έκθεση ήταν μόνο για επαγγελματίες και εμπορικούς επισκέπτες