Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία

Αν δεν αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, συμφωνείτε με αυτό.

Αποδέχομαι
elbgentr

maroneiawebradio

gazon

94016342 547586876161694 372900150244278272 n

20187312 10155133937199340 1452719040 o

Δευτέρα, 29 Ιούνιος 2020 06:33

ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ: Σημαντικές εξελίξεις μετά την κατάρρευση της τηλεθέασης

OI ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ 22-26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020

Η κατάρρευση της τηλεθέασης των τουρκοσειρών στην ελληνική τηλεόραση προκάλεσε σημαντικές εξελίξεις την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020. Ο τηλεοπτικός ΣΚΑΙ τροποποίησε αιφνιδιαστικά το πρόγραμμα του από την *Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020,*  *καταργώντας* την μετάδοση επεισοδίων της σειράς «*Ο
Γιατρός*» σε επανάληψη. Η τουρκική σειρά αντικαταστάθηκε με την επανάληψη επεισοδίων παλαιότερου, επιτυχημένου παιχνιδιού γνώσεων που είναι βέβαιο πως θα «προσελκύσει» μεγαλύτερη τηλεθέαση και περισσότερες διαφημίσεις. Υπενθυμίζεται ότι η τηλεοπτική σειρά «*Ο Γιατρός*» που σταμάτησε πλέον να
μεταδίδεται από τον ΣΚΑΙ, αποτελεί την αλα-Τούρκα απόδοση μιας εξαιρετικά επιτυχημένης νοτιοκορεάτικης παραγωγής, η οποία «εμπλουτίστηκε», για τις ανάγκες της τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος», μεταξύ πολλών άλλων, με την *επίδειξη της σημαίας* του ψευδοκράτους–μαριονέτα το οποίο εγκατέστησε
η Τουρκία στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ολόκληρη την *εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020*, η τηλεθέαση των δύο τουρκικών σειρών που προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση, συνωστίστηκε και πάλι στις *τελευταίες θέσεις *της απογευματινής ζώνης, αφού το σύνθημα «*Παίζουνε Τούρκικα;
Αλλάζουμε κανάλι*» φαίνεται να εφαρμόζεται από ολοένα και περισσότερους ευαισθητοποιημένους Έλληνες τηλεθεατές. Όλα αυτά, υποχρεώνουν τα κανάλια *ΣΤΑΡ* και *ΣΚΑΙ* να «αναμιγνύουν»  τις κανονικές διαφημίσεις με τηλεαγορές και τηλεπωλήσεις, δημιουργώντας μια *ασυνήθιστη εικόνα* εναλλασσόμενης διαφήμισης προϊόντων μεγάλων πολυεθνικών (*Unilever*, *Procter**& **Gamble*, *Colgate*), αλλά και σημαντικών ελληνικών επιχειρήσεων (*ΔΕΛΤΑ*, *Καραμολέγκος*, *ΓΙΩΤΗΣ*  κ.α.) με *δίλεπτες τηλεπωλήσεις* έξυπνων μπαστουνιών, εισαγόμενων φίλτρων, ροφημάτων που διαφημίζονται για θαυματουργές ιδιότητες μεταξύ των οποίων και η αύξηση της λίμπιντο ή με *τηλεαγορές* από τον κύριο Ριχάρδο (αυτοπροσώπως) ο οποίος μας καλεί να του παραδώσουμε τα κοσμήματα μας σε … τιμές κοσμηματοπωλείου! Όπως είναι φυσικό, κάτω από τις συνθήκες κατάρρευσης της τηλεθέασης στις τουρκικές σειρές, ταυτόχρονης διαφήμισης με τελεαγορές και τηλεπωλήσεις, καθώς και ακύρωσης της μετάδοσης της σειράς «*Ο Γιατρός*»,  οι συνολικές διαφημίσεις σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης μειώθηκαν την *εβδομάδα 22-26 Ιουνίου 2020* σε 288, από 425 περίπου της αμέσως προηγούμενης εβδομάδας.

Οι εταιρίες που δαπάνησαν χρήματα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους ήταν 90, έναντι 116 της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος 15-19 Ιουνίου 2020. Από τις 90 εταιρίες που διαφημίστηκαν την εβδομάδα *22-26 Ιουνίου 2020*, 56 Εταιρίες διαφημίστηκαν *μία* η *δύο* φορές ολόκληρη την εβδομάδα, ενώ δύο αναδείχτηκαν «*Χρυσοί Χορηγοί*» της εβδομάδος με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης. Η μία, με 23 διαφημιστικά μηνύματα, είναι η γιγαντιαία πολυεθνική *Procter** & **Gamble* η οποία το 2011 καταδικάστηκε από την *Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού* σε πρόστιμο ύψους 211,2 εκ. Ευρώ για πρακτικές *χειραγώγησης των τιμών* σε απορρυπαντικά προϊόντα σε οκτώ χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Στην Ελλάδα, η *Procter** & **Gamble* καταδικάστηκε το έτος 2013 (*απόφαση 581 ολομέλειας Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού*) σε συνολικό πρόστιμο 5,3 εκατ. Ευρώ για «*παροχή καταχρηστικών εκπτώσεων στόχου και την παροχή τελών πρόσβασης έναντι υπέρμετρης δέσμευσης στο ράφι*» στο ελληνικό λιανεμπόριο για τα προϊόντα *παιδικής πάνας* και συγγενή προϊόντα *βρεφικής φροντίδας*, αλλά η υπόθεση αυτή εκκρεμεί ακόμα ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, επτά περίπου χρόνια μετά την έκδοση της.

Η δεύτερη, με 13 διαφημιστικά μηνύματα την εβδομάδα 22-26 Ιουνίου είναι η ελληνική βιομηχανία βρεφικών τροφών, δημητριακών, επιδόρπιων κ.α. *ΓΙΩΤΗΣ ΑΕ*.

image002 tourk

Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, ο οποίος έχει δημιουργήσει το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Τηλεόραση <https://professors-phds.com/23084-2/> *κάνει και πάλι έκκληση* σε όσες εταιρίες διαφημίζουν ακόμα τα προϊόντα τους  μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR <https://analyst.gr/2020/06/26/star-i-tourkoseira-sididrodromos-stis-teleytaies-theseis-tiletheasis/> και SKAI <https://professors-phds.com/2020/05/15/24036/>, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε *να εξαιρούν* από την *προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις δύο τουρκικές σειρές *που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.

Η έκκληση επιβάλλεται από την άμεση ανάγκη επίδειξης *στοιχειώδους, πρακτικής αντίδρασης* απέναντι στην εριστική και επιθετική συμπεριφορά των νέο-οθωμανών που έχουν την εξουσία στην γειτονική Τουρκία και στοχεύει στην *απαξίωση* της *συστηματικής προπαγάνδας* «ήπιας ισχύος» που κάνουν στην
Ελλάδα μέσα από τις τουρκικές σειρές, εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι η καθημερινή *πανελλήνια μετάδοση *των τουρκοσειρών από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ΣΤΑΡ και ΣΚΑΙ, αποτελεί ένα εξαιρετικά λυπηρό φαινόμενο, εν όψει μάλιστα της διαφαινόμενης δημιουργίας *σοβαρής κρίσης* από τον διαρκή και απροκάλυπτο επεκτατισμό της Τουρκίας που επιχειρεί *να κάνει* *πράξη* το όνειρο ανασύστασης νέο-οθωμανικής αυτοκρατορίας μέσα τον εικοστό πρώτο αιώνα, σε βάρος των γειτόνων της. Η τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος», μέσα από τις επιδοτούμενες τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης μεταφέρει *την τουρκική γλώσσα* σε κάθε ελληνικό σπίτι, διεισδύει στην συνείδηση *ανυποψίαστων τηλεθεατών* με διακηρυγμένο από τους Τούρκους *στόχο* την δημιουργία συνειδητής ή υποσυνείδητης *συμπάθειας*, με την συστηματική καλλιέργεια μιας *ανύπαρκτης *αλλά εικονικά *ιδανικής *Τουρκίας σαν μια μεγάλη, πλούσια και πολύ ισχυρή χώρα με μια *τέλεια κοινωνία* που έχει σαν ύψιστο σύμβολο την πανταχού παρούσα* τουρκική σημαία*. Οι επιδοτούμενες τουρκοσειρές που προβάλλονται εδώ και δεκαπέντε χρόνια στην Ελλάδα επιδεικνύουν συνεχώς *πλούτο*, *πολυτέλεια* και *χλιδή* (πολυτελή σπίτια, πισίνες, γιοτ, ακριβά αυτοκίνητα κ.α.π.) που δεν απολαμβάνει *ούτε* το 1% του τουρκικού πληθυσμού. Το International Hellenic Association *διαχωρίζει* με απόλυτη σαφήνεια όλους τους Τούρκους δημοκρατικούς πολίτες, οι οποίοι είτε υποφέρουν κλεισμένοι στις τουρκικές φυλακές είτε είναι φιμωμένοι στα σπίτια και στις
δουλειές τους, από το *φασιστικό καθεστώς των ισλαμιστών* που ελέγχει την τουρκική εξουσία και απειλεί την ειρήνη και την ασφάλεια σε ολόκληρη την Ανατολική Μεσόγειο. 

Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος όλων των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, για την εβδομάδα *22 έως και 26 Ιουνίου 2020*:

image003 tourk

Συνεχίζεται …

image004 toutk

Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020 <https://professors-phds.com/23084-2/>

International Hellenic Association Delaware U.S.A www.professors-phds.com Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
--
Capt.Ευάγγελος Ν.Μ. Ρήγος.
Πρόεδρος ΙΗΑ
Www.Professors-Phds.com

 

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

ΘΡΑΚΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Διεύθυνση: Γ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1-3 , 69100 ΚΟΜΟΤΗΝΗ
69100 ΚΟΜΟΤΗΝΗ

E-mail:info@thrakikiagora.gr
Τηλέφωνο: 25310 – 26.500
Fax:25310 – 26.500

media

Τελευταία άρθρα

komotini24

logo2