Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία

Αν δεν αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, συμφωνείτε με αυτό.

Αποδέχομαι
elbgentr

gazon

20187312 10155133937199340 1452719040 o

Κυριακή, 22 Σεπτέμβριος 2019 08:59

Μετά την ανακωχή, τι;

Μετά την ανακωχή, τι; 
Οσονούπω τελειώνει η "ανακωχή" και η Τροχαία κυρίως συνεπικουρούμενη από τον Δήμο Κομοτηνής, θα εφαρμόσουν τον ΚΟΚ εντός πόλης. Γιατί δεν τον εφάρμοζαν ως τον εφάρμοζαν ως τώρα, άγνωστο... Και τι θα γίνει; Προφανώς, θα έχουμε καθημερινή παρουσία της Τροχαίας στην πόλη, θα κόβονται πρόστιμα κλπ. Από την πλευρά του Δήμου, λίγα πράγματα, άλλωστε δεν γνωρίζουμε και αν υπάρχει πρόθεση επανασύστασης της δημοτικής αστυνομίας. Ωστόσο, καλή είναι η πρόληψη και η καταστολή, αν όμως δεν έχεις και πρόγραμμα για την άμβλυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος, αποτέλεσμα δεν θα υπάρξει. Και για να έχεις πρόγραμμα, σε βάθος χρόνου, πρέπει να αντιλαμβάνεσαι την πόλη σου, τις ανάγκες της και να προτείνεις αλλαγές. Τέτοιο πρόγραμμα δεν έχει η δημοτική αρχή. Οπότε... να έχουμε να λέμε...

 

Κάποιοι τα έλεγαν προεκλογικά
Βεβαίως, προεκλογικά, η παράταξη "Ξε-Κίνημα για την Πόλη", είχε ανακοινώσει στο πρόγραμμα της και στοιχεία για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και καλό είναι να το θυμηθούμε. Έλεγε λοιπόν το "Ξεκίνημα" ότι την πόλη μας η κυκλοφορία οχημάτων "είναι πλέον άναρχη, χωρίς ελέγχους, με αποτέλεσμα σπατάλη καυσίμου, χάσιμο χρόνου και συνθήκες εκνευρισμού. Απαιτείται ανασχεδιασμός και επέκταση του υπάρχοντος συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Τώρα που Πανεπιστήμιο ολοκληρώνει τις εγκαταστάσεις του στην Πανεπιστημιούπολη, τα κτήρια της πρώην Νομικής μπορούν να αποτελέσουν διοικητικό κέντρο, με μεταφορά εκεί των διάσπαρτων κρατικών υπηρεσιών, αλλά, να προσθέσει ο Ποπολάρος και των υπηρεσιών της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης. Να εξεταστεί το ενδεχόμενο εγκατάστασης στην "Τσανάκλειο" δημοτικών υπηρεσιών. Κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία, αξιοποίηση του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής. Απελευθέρωση των δρόμων. Ανάπτυξη ορθολογική για τις πιάτσες ταξί με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και την κυκλοφοριακή διευκόλυνση των οδηγών ταξί και γενικότερα της κυκλοφορίας".

 

Τώρα θα βλέπουν τα χάλια της
Μπαίνουν κάμερες στην Εγνατία και όπως γράφτηκε στο φεισμπουκ, τώρα θα υπάρχει η δυνατότητα να βλέπουν οι αρμόδιοι τα χάλια της οδού. Να τα βλέπουν, γιατί για να τα διορθώσουν, δεν προβλέπεται. Τουλάχιστον, δεν υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις. Αν ερχόταν η επιτροπή αυτοκινητοδρόμων της ΕΕ και έλεγχε την Εγνατία, πιθανόν να έκλεινε μεγάλα τμήματα της. Τώρα, παλεύουμε με τιε τρύπες, τα μπαλώματα, τα χαλίκια από τον φθαρμένο τάπητα και πληρώνουμε και διόδια. Όσο για το συνεχιζόμενο κλείσιμο του κόμβου Μέστης, μπορεί να πάρει μέχρι τα ...Χριστούγεννα. Οι αρμόδιοι, ε τι να προκάνουν και αυτοί, έχουν με τόσα να ασχοληθούν για να σώσουν τον τόπο...

1 popolaros gefyra 19 09 19

 

Θα κάνουν τα "Γεφύρεια"; 
Στα σόσιαλ μέντια εμφανίστηκε κάτι σαν ανακοίνωση για εκδηλώσεις "Γεφύρεια" με αφορμή τα δυο χρόνια που έπεσε η γέφυρα στον Κομψάτο. Να τα κάνουν, καθότι μόνο με σκληρή σάτιρα, ειρωνεία και αυτοσαρκασμό, μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τα θέματα στην περιοχή μας. Δυο χρόνια μετά, δεν ξέρουμε γιατί έπεσε η γέφυρα, αν φταίει κάποιος και τι θα γίνει. Και να προσκληθούν στις εκδηλώσεις όλοι οι δήθεν αρμόδιοι, να δουν τα χάλια τους. Α και να το προχωρήσουν περισσότερο οι κάτοικοι, κάνοντας και ομάδα "Φίλοι της πεσμένης γέφυρας" στο φέις μπουκ.

 

Ισχύει η πινακίδα;
Και να συμπληρώσουμε στο παραπάνω σχόλιο, ότι στην μια τουλάχιστον πλευρά της γέφυρας, της παλιάς και πριν την στροφή από Ίασμο, έχει απαγορευτικό διέλευσης άνω των 3,5 τόνων. Τα λεωφορεία πως περνούν; Εντάξει, είναι τόσο μάγκες στο ΚΤΛΕΛ Ροδόπης που θα περνούσαν και από την τρίτη γέφυρα, εκείνη πιο πάνω των τριών αιώνων ζωής, αλλά το θέμα παραμένει προς διερεύνηση.

2 popolaros artos 19 09 19

Παράδειγμα προς αποφυγή 
Και προς Θεού, για τα 100 χρόνια από την ενσωμάτωση της περιοχής μας στον εθνικό κορμό, να μην ακολουθήσουμε το παράδειγμα της φωτογραφίας που δημοσιεύεται παραπάνω. Χορτάσαμε από άρτο, σουβλάκια και θεάματα. Ας γίνει κάτι που θα έχει πανελλαδική απήχηση και ας συμμετάσχουν λίγοι ντόπιοι. Όχι άλλα κλαρίνα... Όχι άλλα "λαϊκά γλέντια"...

 

Για την Συμφερούπολη ή άλλο λόγο;
Πέρασμα από τον Έβρο έκανε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα, βλέποντας πολιτικούς της αυτοδιοίκησης αλλά και το ΕΒΕ Έβρου. Να έχει άραγε συγκεκριμένο λόγο που έκανε την επίσκεψη ή τους είπε πάλι για την Συμφερούπολη της Κριμαίας; Είναι αυτός, αλλά είμαστε και εμείς... Πάντως, αν είναι να του μπούμε στην μύτη, ένα ταξιδάκι, αν και είναι ακριβό, μπορούν οι Εβρίτες να το κάνουν στην ...Πιόνγιανγκ.

 

Χάντρες για να μην βρέξει
Στις 4 Οκτωβρίου, ημέρα Παρασκευή, η «Λευκή Νύχτα» στην Κομοτηνή. Να κρεμάσουν μπλε χάντρες οι μαγαζάτορες που θα συμμετάσχουν, μην και βρέξει και μας χαλάσει την εκδήλωση. Εκείνες τις μέρες βρέχει συνήθως στην περιοχή μας.

 

Συμπορεύονται με τον δήμαρχο;
Κατά των χρυσωρυχείων τάχθηκε ο δήμαρχος Γκαράνης. Τα στελέχη της παράταξης του που ανήκουν στη ΝΔ, συμπορεύονται με αυτή την απόφαση, ή θα μείνουν σιωπηλοί, βλέποντας και κάνοντας; Και αν είναι να πάμε σε κινητοποιήσεις, θα βγουν μπροστά να στηρίξουν τον δήμαρχο τους;

 

Με τα λεφτά των άλλων
Να κλείσουμε με ένα θέμα της επαρχίας της Αθήνας. Αν είναι να χρηματοδοτηθεί από τράπεζες ο Λάτσης για το σύνολο του έργου στο Ελληνικό, κρίμα που δεν πήρε και ο Ποπολάρος μέρος στον διαγωνισμό. Με τα λεφτά των άλλων κάνεις την μεγαλύτερη μπίζνα στην Ελλάδα και από τα έσοδα θα ζήσουν και τα δισέγγονα σου. Εμ, τώρα που επιστρέφουν στις τράπεζες οι καταθέσεις, να μην μείνουν ανεκμετάλλευτες...

ποπολαρος

 

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

ΘΡΑΚΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Διεύθυνση: Γ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1-3 , 69100 ΚΟΜΟΤΗΝΗ
69100 ΚΟΜΟΤΗΝΗ

E-mail:info@thrakikiagora.gr
Τηλέφωνο: 25310 – 26.500
Fax:25310 – 26.500

media

Τελευταία άρθρα

komotini24

logo2