Επιβεβαιώνοντας τον Δαρβίνο, οι έξυπνες – και όχι πάντα οι ισχυρότερες μάρκες – προσαρμόστηκαν στη συνθήκη Covid-19 και στη συνέχεια κέρδισαν με δημιουργικούς, πρωτότυπους τρόπους προσαρμογής και στρατηγικές marketing για να σπάσουν τον τοίχο της αδιαφορίας μιας γενιάς που «ανθίζει» στα Social Media. |
Έτσι, προσέγγισαν με ιδιαίτερο τρόπο μιλώντας στη γλώσσα τους και κυρίως στους ψηφιακούς τόπους συνάντησής τους, εκεί που «ζουν» και «επικοινωνούν», τις δύσκολες γενιές (Generation Z & Υ καθώς και τη γενιά μετά Covid). |
Η δύναμη των stories αναδεικνύεται κυρίαρχη, ενώ νέα tools μπαίνουν στην πρώτη γραμμή της μάχης, όπως το audio και τα podcasts. |
Στο παιχνίδι του Social Media Marketing, υπάρχει μια σκληρή αλήθεια: Τα λάθη κοστίζουν αρκετά και όποιος χάσει, χάθηκε! Στη 2η ενότητα – Social Media Marketing: Adapt or Die! ο κ. Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director & Design Thinker, BaaS | Digital αναφέρθηκε στις B2B Digital Campaigns ενώ ακολούθησαν οι κ. Νίκος Ξυδάς, Founder, Humble Digital Agency (Learnings after spending 7.000.000€ on SoMe Ads), Κατερίνα Δημητρακοπούλου, Managing Director, Social Mellon (The power of stories on social media), Έθελ Αγγελάτου, LinkedIn Trainer | Corporate & Employer Branding Coach (Rise of Social Sell[in]g during Covid-19) και Αντώνης Λίνας, Digital Services Product Marketing Manager, ΟΤΕ Group (Cosmote Digital Marketing4U). |
Νέες ιδέες, καινοτομίες και ευφάνταστες στρατηγικές δεσπόζουν στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται παγιώνοντας στην καθημερινότητα κυρίαρχες τάσεις από το μέλλον. |
Εδραιώνεται η δυναμική του Content marketing strategy και του Growth marketing strategy, το Influencer marketing strategy ωριμάζει, το Reputation monitoring γίνεται όλο και πιο επαγγελματικό, όπως άλλωστε και το Affiliate marketing και SEO copywriting. |
Last but not least, η πιο πρόσφατη τάση, το Mobile marketing η εφαρμογή του οποίου γενικεύεται καθολικά, με εξαιρετικά κατά κανόνα αποτελέσματα! |
Για όλα αυτά μίλησαν στην 3η ενότητα – Innovative Digital Marketing Strategies οι Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital & 360 The Newtons Laboratory (Why Nobody Cares About Your Content), Αλέξανδρος Καράμπελας, Digital Growth Strategist & Consultant – CEO of GrowthOwls (Growth Marketing Strategy), Λίνα Στούμπου, CCO Chief Creative Officer, Susurrus (Influencer marketing: From old school PR to the digital ERA), Παναγιώτης Τσαντίλας, Founder & CEO, Palo Services (WEB and Social Intelligence με Τεχνητή Νοημοσύνη), Σουζάνα Θεοδωρίδου, Lead SEO Strategist & Co-Founder, SEO Copywriting Agency (SEO Copyrwriting: Μύθοι και αλήθειες), Νικολέτα Γωνιανάκη, Head of SMEs, Apifon (Mobile Marketing), Θωμάς Σλάμαρης, Εκπαιδευτής πωλήσεων και CRM strategist, I WANT 2 HELP! (Innovative Digital Marketing Strategies – Εργαλεία και κόστος για επιτυχημένο Digital Marketing της μικρομεσαίας επιχείρησης) και Στέφανος Σκλαβενίτης, Founder, Flipside Digital Marketing (Nostalgia sells). |
|