Reuters: Πρωταθλητής ο Τοπικός – Περιφερειακός Τύπος στην Ελλάδα

Reuters: Πρωταθλητής ο Τοπικός – Περιφερειακός Τύπος στην Ελλάδα

Έρευνα του Ινστιτούτου Reuters καταγράφει την εμπιστοσύνη των πολιτών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τοπικές – περιφερειακές εφημερίδες, δεύτερα τα dikaiologitika.gr, ακολουθούν η kathimerini.gr και η ενημέρωση της ΕΡΤ

Tην πρώτη θέση στην ετήσια έκθεση του Ινστιτούτου Reuters 2022 καταλαμβάνει ο Τοπικός – Περιφερειακός Τύπος «εξαφανίζοντας» από την κατάταξη τα ενημερωτικά sites και τον Αθηναϊκό Τύπο, που μέχρι πριν από μερικά χρόνια κρατούσαν τα σκήπτρα.

Στην ενότητα Brand trust scores της ετήσιας έκθεσης Digital News Report 2022 Reuters, που αποτυπώνεται η εμπιστοσύνη o Τοπικός – Περιφερειακός Τύπος βαθμολογείται με άριστα, κερδίζοντας το 55% της εμπιστοσύνης του κόσμου καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση συγκριτικά με επώνυμα Μέσα Ενημέρωσης στην Ελλάδα. Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι τοπικές – περιφερειακές εφημερίδες, η δεύτερη θέση ανήκει στα dikaiologitika.gr, ακολουθούν η kathimerini.gr και η ενημέρωση της ΕΡΤ.

 

Αξιόπιστη επωνυμία ειδήσεων το τοπικό ή περιφερειακό μέσο

Όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεση Digital News Report 2022 Reuters, η πιο αξιόπιστη επωνυμία ειδήσεων είναι ένα γενικό τοπικό ή περιφερειακό μέσο. Η Ελλάδα βρίσκεται πολύ πίσω από τις περισσότερες χώρες όσον αφορά την εμπιστοσύνη στις ειδήσεις και σημειώθηκε περαιτέρω πτώση (-5 ποσοστιαίες μονάδες) φέτος. Η εμπιστοσύνη σε πολλές επωνυμίες ειδησεογραφικών μέσων μειώθηκε επίσης κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία της έκθεσης για την Ελλάδα, η ενημέρωση από τα ψηφιακά μέσα είναι κατακερματισμένη καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν τις ιστοσελίδες ενημέρωσης, αλλά 7 στους 10 ενημερώνονται και από τα… social media.

H δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε από τα τέλη του Ιανουαρίου μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου του 2022. Κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου στην επικαιρότητα βρισκόταν η επικράτηση της μετάλλαξης Όμικρον. Τα στοιχεία βασίζονται σε μια μεγάλη διαδικτυακή δημοσκόπηση δείγματος μεγαλύτερου των 2.000 ατόμων ανά χώρα. Το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού κάθε χώρας που διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο (στην Ελλάδα το ποσοστό είναι 78%) και όχι αντιπροσωπευτικό του συνολικού πληθυσμού.

Στην Ελλάδα το δείγμα φέτος ήταν 2.004 άτομα.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό