Σημαντικές αφίξεις νέων μοντέλων  αυτοκινήτων  στην Ελλάδα μέσα στο 2024

Σημαντικές αφίξεις νέων μοντέλων αυτοκινήτων στην Ελλάδα μέσα στο 2024

Η νέα χρονιά θα είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αυτοκινητικά. Με σημαντικές αφίξεις και στην Ελλάδα και μία μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου κατα τον Οκτώβριο! Ιδού τα νέα μοντέλα που περιμένουμε το 2024.

Ηλεκτρικά, υβριδικά, βενζίνης ακόμα και πετρελαίου κινητήρες θα διαθέτουν πολλά από τα νέα αυτοκίνητα που περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το 2024.

Στο επίκεντρο φυσικά οι μεγάλοι παίκτες της αυτοκίνησης, τα γκρούπ από Γαλλία με την Stelantis (PeugeotCitroenDSOpelFiatAlfa RomeoJeep) και Renault – Dacia, Γερμανία με το VW γκρουπ (AudiVolkswagenSkodaPorsche) και BMW – Mercedes και οι Κορεάτες (Hyundai – Kia) και οι Ιάπωνες (ToyotaHondaNissanSuzuki).

Αναμφίβολα οι new entry στην Ευρώπη και στην Ελλάδα Κινέζοι, έχουν ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης δίνοντας μία άλλη γεύση στον όμορφο αυτό ανταγωνισμό.

Το σίγουρο είναι πως και για την Ελλάδα το 2024 έχει ιδιαίτερα ενδιαφέρον με την Κυβέρνηση να προσπαθεί να διατηρήσει τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ φέτος αναμένουμε και μία μεγάλη και σύγχρονη έκθεση αυτοκινήτων, κάτι που το ζητάει κόσμος και αγορά…

Είναι δεδομένο ότι σ’ αυτό το πρωτοχρονιάτικο χαρτοπαικτικό τραπέζι, δεν έχουμε ανοικτά όλα τα φύλλα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Κάτι τέτοιο θα ήταν ανέφικτο ακόμα και για τις ίδιες μιας και το 12μηνο είναι μεγάλο χρονικό διάστημα στο οποίο μπορούν να αλλάξουν αρκετά, που μπορούν να επιταχύνουν ή και να επιβραδύνουν την εξέλιξη των αυτοκινήτων που έχουν στα σκαριά.

Ιδού λοιπόν κάποια από τα μοντέλα που αναμένουμε το 2024! Σημειώστε πως κάποια από τα παρακάτω είναι ήδη διαθέσιμα για προπαραγγελίες.

Alfa Romeo Milano

Τον Απρίλιο του 2024 η Alfa Romeo θα παρουσιάσει επίσημα το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο και το πρώτο της Sport Urban Vehicle.

Με το νέο της μικρό SUV η Alfa Romeo τιμά τη γενέτειρά της -ιδρύθηκε στις 24 Ιουνίου του 1910- και έτσι θα το ονομάσει Milano.

Ελάχιστες πληροφορίες έχουν διαρρεύσει για το BSUV της ιταλικής φίρμας, αλλά όπως κάθε δημιουργία της Alfa Romeo, δημιουργεί υψηλές προσδοκίες μέχρι την παρουσίασή του. Το σίγουρο είναι πως θα έχει πολλά κοινά τόσο με το Jeep Avenger όσο και με το επίσης αναμενόμενο Fiat 600e, με αυτό στην πράξη να σημαίνει πως εκτός από την ηλεκτρική έκδοση θα υπάρχει και συμβατική με ήπια υβριδική υποβοήθηση. Πιθανότατα με τον τρικύλινδρο turbo των 1.200 κυβικών του ομίλου της Stellantis.

Audi Q6 e-tron

Tο νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Audi αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον μιας και θα είναι το πρώτο της εταιρείας που θα έχει ως βάση το νέο πλαίσιο με την ονομασία PPE που έχει εξελιχθελί από κοινού με την Porsche.

Η τεχνολογία της είναι των 800 Volt και για την περίσταση η μπαταρία θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh, ενώ οι  δύο ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδουν συνδυαστικά 380 ίππους και για περιορισμένο χρονικό διάστημα 402.   

Πέρα από τη στάνταρ έκδοση θα υπάρχει και η πιο σπορ SQ6 e-tron με 490 ίππουςκαι 517 sto «boost», που θα εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από4,5 δευτερόλεπτα.

BMW X3

Η επόμενη γενιά BMW X3 αναμένεται σε μερικούς μήνες να κάνει την πρώτη της εμφάνιση διαδικτυακά, επομένως οι… ανυπόμονοι δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ. Το λανσάρισμα αναμένεται προς τα τέλη του 2024, ενώ η τιμή της, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις θα κυμαίνεται σε πιο υψηλά επίπεδοα σε σχέση με την τρέχουσα γενιά.

To μεσαίο SUV της βαυαρικής μάρκας αναμένεται να είναι αισθητά διαφοροποιημένο αισθητικά σε σχέση με τον προκάτοχό του, υιοθετώντας συνολικά κάποια “ηλεκτρικά” αισθητικά χαρακτηριστικά.

Η γκάμα του θα περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, plug-in υβριδικές και φυσικά ηλεκτρικές.

Citroen e-C3

Tο ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό eC3 αναμένεται να ταράξει τα νερά στν κατηγορία των προσιτών EVs μιας και στις 8 κύριες ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινά από τις 23.300 ευρώ. Η Ελλάδα δεν περιλαμβάνεται σε αυτές, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι για να μάθουμε την τιμή του.

Το ηλεκτρικό e-C3 της Citroen θα πωλείται ταυτόχρονα με τις συμβατικές εκδόσεις του νέου C3 που θα ακολουθήσουν αργότερα μέσα στο νέος έτος. Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 113 ίππους, ενώ μια μπαταρία 44 kWh θα εξασφαλίζει αυτονομία για 320 χιλιόμετρα. Στην πορεία θα ακολουθήσει και μια έκδοση με μικρότερη μπαταρία με αυτονομία 200 χιλιομέτρων που θα κοστίζει από 19.900 ευρώ. Στις 8 κύριες ευρωπαϊκές αγορές που προαναφέραμε.

CUPRA Tavascan

Tο CUPRA Tavascan είναι η πραγματοποίηση του στόχου που έχει θέσει η μάρκα της Καταλονίας για σπορ οδήγηση με ηλεκτροκίνηση.

Η βάση είναι το δοκιμασμένο πια πλαίσιο MEB του ομίλου Volkswagen και διαθέσιμες θα είναι δύο εκδόσεις. Η -τρόπος του λέγειν- εισαγωγική με 286 ίππους και η κορυφαία, τετρακίνητη VZ με 335 και 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 5,6 δεύτερα.

Το σύστημα πρόωσης περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh η οποία είναι σε θέση να εξασφαλίσει αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 550 χιλιόμετρα.

Dacia Duster

Η ρουμανική εταιρεία είναι παράδειγμα προς μίμηση, τουλάχιστον τα τελευταία πέντε χρόνια, αναφορικά με τις πωλήσεις λιανικής των μοντέλων της αλλά και τα κέρδη που αποκομίζει.

Με δεδομένο, λοιπόν, ότι το Duster είναι ένα πραγματικό ευρωπαϊκό best-seller και ένα από τα πιο προσιτά και συνάμα αξιόπιστα SUV της αγοράς, η άφιξή του καινούργιου στην Ελλάδα, στο δεύτερο μισό του 2024, αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Αισθητικά, αν και έχουν διατηρηθεί οι βασικές γραμμές του αμαξώματος, δείχνει σαφώς πιο σύγχρονο, κάτι που ισχύει και για τη σχεδιάση του ταμπλό του. Η γκάμα των κινητήρων του θα περιλαμβάνει το νέο τρικύλινδρο 1.2 TCe και των 130 ίππων με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48 Volt, τον 1.0 Eco-G διπλού καυσίμου (βενζίνη, υγραέριο κίνησης) των 100 ίππων, καθώς και για πρώτη φορά τη φουλ υβριδική έκδοση Hybrid 140, που αποτελείται από τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό των 1.600 κυβικών και δύο ηλεκτροκινητήρες

Fiat Panda

Το εμβληματικό ιταλικό μικρό με την εξαιρετική εκμετάλλευση των χώρων αλλάζει και μάλιστα γίνεται και ηλεκτρικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, αποφάσισε να διαχωρίσει, τουλάχιστον ως προς την ονομασία, την ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, από την υπόλοιπη γκάμα, καταλήγοντας στο υποκοριστικό Pandina.

Το νέο Fiat Pandaμέχρι να αποσαφηνιστεί η λογική της ονοματοδοσίας ας το αναφέρουμε έτσι,  θα έχει αρκετά κοινά με το Citroen e-C3, τιμολογιακά αναμένεται να βρίσκεται λίγο κάτω από αυτό και θα κατασκευάζεται στη Σερβία.

Εκτός από τις ηλεκτρικές εκδόσεις θα υπάρχει και μια ήπια υβριδική με κινητήρα βενζίνης, ενώ η τρέχουσα γενιά του Panda θα παραμείνει στην παραγωγή για όσο θα έχει ζήτηση.

Ford Explorer

Tο Explorer, που αναμένεται μέσα στους πρώτους μήνες της χρονιάς, είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό C-SUV με μήκος γύρω στα 4,50 μέτρα, που βασίζεται στο πλαίσιο MEB (της VW).

Θα έχει δύο πισωκίνητες εκδόσεις με 170 και 286 ίππους και μια τετρακίνητη με 340, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το minimal εσωτερικό του με την μεγάλη κάθετη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό που παραπέμπει άμεσα στη Mustang Mach-E.

To Explorer είναι το πρώτο ηλεκτρικό Ford που κατασκευάζεται στο νέο κέντρο EV της εταιρείας στην Κολωνία της Γερμανίας.

MG3

Με το νέο της υπερμίνι η MG θέλει να δηλώσει μέσα στη νέα χρονιά δυναμικό παρόν και σε μια από τις πιο δημοφιλής κατηγορίες, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα. Το νέο MG3 θα υιοθετεί σε μεγάλο βαθμό και σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες το δυναμικό στυλ του MG4, αλλά…

… δεν θα είναι ηλεκτρικό. Ο λόγος είναι για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, ενώ από την άλλη οι κινητήρες του θα είναι εξηλεκτρισμένοι με ήπια υβριδικά συστήματα. Ένα από τα διαθέσιμα σύνολα αναμένεται εκτός απροόπτου να είναι και ο χιλιάρης turbo που έχουμε δει στο ZS. Σε συνδυασμό τόσο με χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο.

Peugeot E-3008

Η δεύτερη γενιά του ιδιαίτερα επιτυχημένου SUV της Peugeot είναι μια από τις πιο σημαντικές παρουσίες της νέας γενιάς. Με σχεδίαση SUV κουπέ και ακόμα πιο εμφατικά και δυναμικά στοιχεία συνδυάζει το ωραίο στυλ με την άνεση και την πρακτικότητα. με την τελευταία και εντυπωσιακή ψηφιακή εκδοχή του i-Cockpit αλλά και τον πλήρη εξηλεκτρισμό. Ταυτόχρονα είναι το πρώτο της μάρκας που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis.

Το νέο ηλεκτρικό 3008 διατίθεται με τρια διαφορετικά συστήματα πρόωσης. Το πρώτο έχει μπαταρία 400 V NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) με 73 kWh (καθαρών), έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά με 214 ίππους και αυτονομία 525 χιλιομέτρων. Το επόμενο έχει την ίδια μπαταρία και την ίδια αυτονομία αλλά δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 326 ίππων και βέβαια τετρακίνηση. 

Το τρίτο έχει μια (πολύ) μεγάλη μπαταρία 98 kWh που εξασφαλίζει μια αυτονομία 700 χιλιομέτρων! Εδώ ο ηλεκτροκινητήρας, που κινεί επίσης τους εμπρός τροχούς, αποδίδει 231 ίππους. 

Suzuki Swift

Η Suzuki αποκάλυψε, στις αρχές Νοεμβρίου, επίσημα την τέταρτη γενιά του Swift, ενώ όπως ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής μάρκας, το νέο υπερ-μίνι των 3,86 μέτρων αναμένεται στη χώρα μας το Μάρτιο του 2024, κάτι που σημαίνει ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν και οι τιμές του, για να αρχίσουν οι πρώτες παραγγελίες.

To νέο Swift έχει πέρα από μια πιο δυναμική εμφάνιση και ένα high tech εσωτερικό, καθώς και όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές και φουλ υβριδικές εκδόσεις.

VW Golf

Μπορεί να πρόκειται για ένα facelift αλλά το γεγονός ότι συνδυάζεται με τη συμπλήρωση μισού αιώνα από την εμφάνιση του αρχέτυπου Golf, του αυτοκινήτου που έσωσε τη VW από την οικονομική καταστροφή του δίνει άλλο ειδικό βάρος. Και αξία.

Η νέα εκδοχή της όγδοης γενιάς του Volkswagen Golf θα έχει ελαφρώς ανανεωμένη εμφάνιση με “ηλεκτρικά” αισθητικά στοιχεία αν κρίνουμε από τα teasers που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα ενώ ταυτόχρονα θα βελτιωθούν σημεία που έχουν δεχθεί έντονη κριτική. Όπως οι συρόμενοι διακόπτες αφής –η VW αναμένεται να επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά– η ταχύτητα λειτουργίας του συστήματος infotainment αλλά και το πολύπλοκο μενού του.

Στους κινητήρες η πιο σημνατική εξέλιξη θα είναι η αναβάθμιση της plug-in υβριδικής έκδοσης που πλέον θα έχει τον 1.5 TSΙ και η ηλεκτρική της αυτονομία, χάρη στην πιο μεγάλη μπαταρία, θα προσεγγίζει τα 100 χιλιόμετρα.

Πηγή: newsauto.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μοιραστείτε τό