Τέμπη: Νέα έγγραφα ντοκουμέντα δείχνουν το «χάος» που επικρατούσε τη μοιραία νύχτα
Τα νέα έγγραφα ντοκουμέντα δείχνουν ξεκάθαρα το «χάος» που επικρατούσε τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι μετά από σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.
Τελικά -δυστυχώς- αποδείχτηκε η απειρία του σταθμάρχη, ο οποίος δεν κατάφερε να δώσει ούτε γραπτώς τις σωστές οδηγίες.
Αναλυτικά τι έγραφε το βιβλίο κυκλοφορίας
45 Λάρισα προς 62
- Από γραμμή καθόδου μέσω διαγώνιου (101) στη γραμμή ανόδου 2η γραμμή.
47 Λάρισα προς 62
- Περάστε φωτόσημο εξόδου έως είσοδο Νέων Πόρων.
49 Λάρισα προς Νέους Πόρους
- Αμαξοστοιχία 62 αναχώρηση 23:04.
50 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
- Αμαξοστοιχία 63503 αναχώρηση 23:05.
36 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
- Αμαξοστοιχία 63 21:48.
37 Λάρισα προς Νέους Πόρους
- Αμαξοστοιχία 93506 αναχώρηση 21:50.
Τονίζεται ότι σε απολογία καλούνται από τον εφέτη ειδικό ανακριτή ο επιθεωρητής και οι δυο σταθμάρχες που είχαν βάρδια την μοιραία βραδιά ενώ με εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ανοίγουν οι φάκελοι όλων των σιδηροδρομικών ατυχημάτων των τελευταίων 15 ετών.
Έρευνα και για το εάν ο σταθμάρχης Λάρισας βρισκόταν στη θέση του
Ενώ έρχονται στο φως νέες αποκαλύψεις, την ίδια στιγμή εξετάζεται και το ενδεχόμενο ο σταθμάρχης της Λάρισας να μην ήταν στη θέση εργασίας του.
Πιο συγκεκριμένα, το τρένο φεύγει στις 23:06 και εάν είναι στη θέση ο σταθμάρχης θα μπορούσε να δει τις λυχνίες με κόκκινο χρώμα και να ειδοποιήσει τους μηχανοδηγούς ώστε να σταματήσει.
Επιπλέον τονίζεται πώς ποτέ δεν έγινε η μεταφορά του έγγραφου -υπομνήματος 1001 χέρι με χέρι αλλά έδωσε λάθος το τηλεγράφημα.
Σύμφωνα με το mega ο σταθμάρχης θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους μηχανοδηγούς ακόμα και εάν δεν βρίσκεται στα σταθμαρχείο, μέσω μίας φορητής συσκευής που έχουν οι σιδηροδρομικοί.
Όλα τα παραπάνω εξετάζονται από τις Αρχές και θα διαπιστωθούν όταν θα γίνει ή άρση τηλεφωνικού απορρήτου.