Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία

Αν δεν αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, συμφωνείτε με αυτό.

Αποδέχομαι
elbgentr

gazon

20187312 10155133937199340 1452719040 o

Παρασκευή, 18 Ιανουάριος 2019 08:37

3ο Digi.Travel Cyprus Conference & Expo 2019: Όλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στην υπηρεσία του Κυπριακού Τουρισμού

Με τη παρουσία και το χαιρετισμό του Υφυπουργού Τουρισμού της Κύπρου κ. Σάββα Περδίου ξεκίνησε χθες το πρωί το Διεθνές Συνέδριο Digi.travel\  που γίνεται για τρίτη συνεχή χρονιά στην Κύπρο σε συνδιοργάνωση του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA) και της Travel Media Applications.

O Υφυπουργός στην ομιλία του τόνισε την αξία της τεχνολογίας στο τουρισμό και είπε ότι στόχος του θα είναι η αξιοποίηση της για την ανάπτυξη του τουρισμού της χώρας, αλλά έδωσε και ιδιαίτερη σημασία στην ενότητα που πρέπει να έχει ο τουριστικός κλάδος. "‘Ολοι μαζί με μια κοινή πορεία μπορούμε να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο τον τουρισμό μας" είπε χαρακτηριστικά.

Στην ομιλία του με τη σειρά του ο πρόεδρος του ACTA κ. Βασίλης Σταματάρης τόνισε ότι αποστολή του Συνεδρίου αυτού είναι να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στον τομέα του ηλεκτρονικού τουρισμού και του ψηφιακού ταξιδιωτικού μάρκετινγκ και να τις παρουσιάσει ετησίως, με πρακτικό τρόπο.

"Στόχος μας" τόνισε, "είναι να συνεχίουμε τον θεσμό αυτό ως ετήσιο γεγονός, προκειμένου να συγκεντρώσουμε τις διεθνείς γνώσεις και τεχνογνωσία, να ενημερώσουμε τους επαγγελματίες του κλάδου για τις νέες τεχνολογίες, εργαλεία και λύσεις και ταυτόχρονα να ορίσουμε την Κύπρο ως τουριστικό κόμβο για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου στον τομέα αυτό".

Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν η ομιλία του Ορέστη Ανδριανή Industry Manager Travel - Greece, Cyprus, Malta & Bulgaria  της Google που έδωσε στοιχεία για το τουρισμό της Κύπρου με στόχο την πλήρη κατανόηση από το ακροατήριο των αναγκών των τουριστών που αναζητούν την Κύπρο ως προορισμό διακοπών. Είναι πολύ σημαντικό ότι οι αναζητήσεις στην Google για διακοπές στη Κύπρο αυξήθηκαν 16% το 2018 σε σχέση με το 2019, φέρνοντας τη χώρα στην 7η θέση ανάμεσα στους Ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 49% αυτών των αναζητήσεων γίνονται από κινητές συσκευές! Επίσης σε ένα πολύ χαρακτηριστικό video έδειξε πως η Google βοηθάει μικρούς και απομακρυσμένους προορισμούς αναδεικνύοντας τους και ουσιαστικά βγάζοντας τους από την αφάνεια. 

Στην συνέχεια ο Παναγιώτης Θεοδώρου ιδρυτής της B2bars Ltd ανέλυσε πως τα chatbots λειτουργούν και πως αυτή η τεχνολογία μπορεί να φέρει απευθείας κρατήσεις στο κινητό των ιδιοκτητών των εταιριών που τη χρησιμοποιούν και μάλιστα με λογικά κόστη. Ενδιαφέρον παρουσίασε και η ομιλία του καθηγητή κ. Δημήτρη Κούτουλα ο οποίος ανέλυσε τον πραγματικά κατακερματισμένο χώρο της στρατηγικής του marketing δίνοντας σαφείς καθοδηγήσεις στους συνέδρους για το πως πρέπει να υλοποιήσουν μια σωστή στρατηγική marketing. O κ. Στέργιος Παναγιωτάκης από τη Cyberlogic, ελληνική εταιρία παραγωγής λογισμικού με παρουσία σε πολλές χώρες, ενημέρωσε για τις ολοκληρωμένες λύσεις που πρέπει να έχουν τα σύγχρονα τουριστικά γραφεία εισερχόμενου τουρισμού και οι DMC, Destination Management Companies, αναφερόμενος στο γεγονός ότι πλέον πρέπει να επηρεάζουμε τους ταξιδιώτες σε κάθε στάδιο τους χρησιμοποιώντας όλα τα B2B και Β2C κανάλια. 

Η δύναμη του real time data και πως πρέπει να χρησιμοποιείται ήταν το βασικό στοιχείο της ομιλίας του κ. Κωστή Φρόνιμου από την Sojern ο οποίος έδειξε πως δεν είναι το σημαντικό το ποσό που ξοδεύει μια επιχείρηση για την on line διαφήμιση της, αλλά που στοχεύει ώστε να μη σπαταλάει τα χρήματα της με μικρό αποτέλεσμα. Η Sojern δημιουργήθηκε το 2007 και έχει στη διάθεση της 370 εκατ. προφίλ ταξιδιωτών και διαθέτει πάνω από 5.700 πελάτες παγκοσμίως. 

Το ρόλο των ηλεκτρονικών πληρωμών και μάλιστα των πληρωμών με ασφάλεια ανέλυσε ο κ. Μιχάλης Σάιλος της JCC αναλύοντας το JCC smart που με πολύ μικρό επί τοις εκατό κόστος λύνει τα χέρια των τουριστικών επιχειρήσεων για ηλεκτρονικές πληρωμές. Τέλος, το συνέδριο έκλεισε με την ομιλία του κ. Αρσένη Πασχόπουλου, ο οποίος αναφέρθηκε στους bloggers και τα new media δίνοντας πολλές χρήσιμες συμβουλές για την σωστή επιλογής τους ώστε η συνεργασία μαζί τους να αποτελεί κέρδος για  κάθε επιχείρηση, θέμα το οποίο κατά το κλείσιμο του συνεδρίου αποτέλεσε ένα γόνιμο διάλογο μεταξύ των συνέδρων και διαφόρων δημοσιογράφων.

 

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

ΘΡΑΚΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Διεύθυνση: Γ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1-3 , 69100 ΚΟΜΟΤΗΝΗ
69100 ΚΟΜΟΤΗΝΗ

E-mail:info@thrakikiagora.gr
Τηλέφωνο: 25310 – 26.500
Fax:25310 – 26.500

media

Τελευταία άρθρα

komotini24

logo2